اخبار

ساعت کاری ادارات این استان تغییر کرد/ استانداری خبر داد


به گزارش اقتصاد آنلاین ، بنا بر اعلام استانداری خوزستان فعالیت ادارات استان از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت با حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان از سر گرفته می‌شود.

براساس اعلام استانداری خوزستان، مطابق آخرین تصمیمات اتخاذ شده، فعالیت ادارات استان از روز شنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۵ با ظرفیت کامل کارکنان انجام خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: ساعت کاری ادارات خوزستان از ساعت ۸ تا ۱۳ تعیین شده و تمامی کارکنان باید در محل کار خود حضور داشته باشند.

پیش از این، فعالیت ادارات خوزستان با ۵۰ درصد ظرفیت کارکنان و در بازه زمانی ساعت ۸ تا ۱۳ انجام می‌شد.


منبع

نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا