آخرین خبر از حقوق بازنشستگان / واریزیها به تعویق افتاد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از سازمان تامین اجتماعی، در اطلاعیه سازمان تامین اجتماعی آمده است: «متأسفانه با توجه به موجودی منابع نقدی سازمان از محل وصول حق بیمه ماهانه نزد بانکهای عامل به دلیل اختلالات و محدودیتهای اخیر پیشآمده در شبکه بانکی، پرداخت حقوق بازنشستگان و مستمریبگیران در زمان پیشبینی و اعلام شده، همچنان به اتمام نرسیده و تا پایان امروز (دوشنبه ۱ تیر) ادامه خواهد داشت.
همچنین با توجه به تمدید یک روزه مهلت ارسال لیست و پرداخت حق بیمه برای کارفرمایان و به منظور جلوگیری از ترافیک سامانههای سازمانی، دریافت فیش حقوقی خرداد ماه بازنشستگان و مستمریبگیران از ظهر فردا (سه شنبه ۲ تیر) بدون نیاز به مراجعه حضوری به شعب و از طریق سامانه خدمات غیرحضوری es.tamin.ir و اپلیکیشن «تأمین من» مقدور است؛ لذا از بازنشستگان و مستمریبگیران خواهشمندیم ضمن صبوری، در صورت عدم دریافت پیامک بانکی واریز در مدت اعلامی، موجودی حساب خود را بررسی کنند.»
تنها مرجع رسمی اطلاعرسانی اخبار و موضوعات مربوط به سازمان تأمین اجتماعی، اداره کل روابط عمومی است، لذا به کلیه مخاطبین توصیه میشود موضوعات را از طریق وبسایت Tamin.ir و یا کانالها و صفحات رسمی سازمان که در کلیه شبکههای اجتماعی با نشانی مشترک Tamin_Media@ در دسترس است، دنبال کنند.
منبع





