اخبار
چرا سود اقتصاد در اختیار شرکتهای بزرگ است؟

عیسی منصوری رئیس مرکز پژوهشهای اتاق ایران به یک پارادوکس مهم در اقتصاد ایران اشاره میکند؛ جایی که سهم سود و سهم اشتغال میان دو گروه کاملاً متفاوت از بنگاهها تقسیم شده است.
اقتصادآنلاین؛ چرا بخش بزرگی از سود اقتصاد ایران در اختیار تعداد محدودی شرکت قرار دارد، اما بار اصلی اشتغال کشور را بنگاههای کوچک و متوسط به دوش میکشند؟
عیسی منصوری، رئیس مرکز پژوهشهای اتاق ایران به ساختار متفاوت سودآوری و اشتغال در اقتصاد ایران پرداخته و از تغییر نقش بازیگران اصلی اقتصاد در دوران تحریم و جنگ سخن گفته است.
مشروح این اظهارات را در ویدئوی زیر ببینید.
منبع





